أقوي سيرفر كونكر أونلاين للسنه السابعه بدون انقطاع متعه بلا حدود اتفضل نور الموضوع - معهد المحترفون العرب
  التسجيل   التعليمـــات   قائمة الأعضاء   التقويم   البحث   مشاركات اليوم   اجعل كافة الأقسام مقروءة

العودة   معهد المحترفون العرب > منتديات كونكــــــــــر > ركن إعلانات السيرفرات الشخصية

الملاحظات

اعلان استضافة مصر المعتمدة
عدد مرات النقر : 25,392
عدد  مرات الظهور : 26,004,164

قديم 02-26-2016   #1
nourco
.:: Beginner developer ::.

الصورة الرمزية nourco

nourco is on a distinguished road
3ajel أقوي سيرفر كونكر أونلاين للسنه السابعه بدون انقطاع متعه بلا حدود اتفضل نور الموضوع

نقول السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تاني
عشان نبدأ موضوعنا بإذن الله

موضوعنا انهارده هيتكلم عن سيرفر المتعه والتشويق والاثاره و(الحرفنه)

قبل منتكلم عن مميزات السيرفر هنتكلم عن عيوبه

اولا- ممنوع تماما السب والشتيمه لأي عضو في السيرفر صغيراً او كبيراً كله سواء

ثانيا- ممنوع المتاجره من السيرفر احنا عاملينه للمتعه واللعب ليس للتجاره

ثالثا-السيرفر اونلاين 24 ساعه 7 ايام في الاسبوع يعني مش بيقفل نهائي ولا ساعه لأنه شغال علي جهاز ممتاز راماته عاليه والبنج 200

رابعا- انا ممكن اقولك مفيش اي برامج تقدر تشتغل عندنا زي باقي السيرفرات وفتحة الصدر دي لكن انا مبحبش كده طبعا احنا مانعين البرامج تماما بس الشعب المصري ملوش مثيل طبعا فكل يوم بيطلعوا بجديدهم ونحن لهم بالمرصاد فطبعا ممنوع اللعب بالبرامج نهائي لكي لا نفقد اللعبه متعتها

خامسا- السيرفر صعب مش سهل والدونيشن بيترستر كل فتره كبيره فلو عايز تلعب لعبه للعمر كله يبقي مكانك معانا ولازم تتعب شويه عشان تحس بقيمة الاكونت بتاعك وتقدر تستمتع

سادسا- فيش حاجه اسمها تمييز بين الكينج او النوب كله زي بعضه اللي بيفرق في التعامل الاحترام والادب والبي ام حازم جدا في المسأله دي وده اللي خلي السيرفر يفضل شغال لمده 7 سنوات متواليه

كفايه كلام بقي وندخل علي المميزات

يؤسفني اقولك ان السيرفر مفيهوش مميزات عشان اللي فاتت دي كانت مميزاته انما بالنسبه للي شايفها عيوب يبقي مكانه مش عندنا

نخش بقي علي شويه صور للسيرفر
شويه صور لمجموعه من انبسيهات السيرفر وشوفوا السيرفر فاضي ازاي عشان هو وحش محدش بيحب يلعب معانا :no:
انا بهزر علي فكره دي صور من السيرفر التيست بدون لاعبين :cute:

نشوف بقي شويه صور من داخل السيرفر الاصلي

ودي كمان شويه صور لبعض الجيرمنتات اللي في الشوب ومش كلهم احنا عندنا اكتر من 150 جيرمنت

دلوقت بقي جه وقت المهم لو اللي فات ده عجبك هتكمل الموضوع معجبكش يبقي انت شرفتني بدخولك موضوعي ومنتظرينك تغير رئيك قريبا:love:

نخش بقي علي الموقع والتحميل

أولا الموقع اتفضل تقدر تسجل منه وتحمل وتعمل كل حاجه

http://37.59.151.18/nour/

وده موقع التحميل فيه الباتش الشامل والكلينت وكله
https://www.mediafire.com/folder/5u9...ad_ConquerNour

انا كده خلصت موضوعي اتمني اكون قدرت اوصلكم جزأ مما تتمتع به اللعبه من اثاره وتشويق واتمني يكون الموضوع نال اعجابكم واسف اذا كنت طولت في الموضوع شويه وشكرا لطول بالكم علينا
اتمني الخير للجميع والسلامه

nourco غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
اعلان استضافة مصر المعتمدة
عدد مرات النقر : 862
عدد  مرات الظهور : 9,948,424